Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 В той же час Туреччина, яка є сусідом України і партнером по організації Чорноморського Економічного Співробітництва (ОЧЕС) і приблизно корелює за розмірами території та населення (783 тис. кв.м., 72 млн. населення), минулого року мала приблизно 455 тис. активного складу і до мільйона – з запасом. У сусідній Греції, теж до речі члена НАТО, зберігається загальний військовий обов'язок (170 тисяч на 11 млн. населення). Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 У Європі нейтральні країни маже всі зберігають військовий обов'язок в тій чи іншій формі. Фінляндія, Австрія, Швейцарія не переходять на контрактну систему, як і члени НАТО – Данія чи Естонія. В Україні цього року заявлено останній призов до армії, при збереженні подібної системи, скажімо у формуванні Внутрішніх військ МВС. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Можливо, впровадженням системи резервістів влада намагатиметься компенсувати брак військовослужбовців. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Нещодавно парламент підтримав законопроект "Про внесення змін до деяких Законів України щодо службі у військовому резерві", який унормовує порядок проходження служби у військовому резерві Збройних Сил України. Проте модель військового резерву, яку розвиває нинішнє Міністерство оборони не може серйозно посилити обороноздатність держави. Нині в Україні трохи більше 2000 резервістів. Для порівняння, у США чисельність резервістів приблизно дорівнює чисельності регулярної армії. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Але для держав, які змушені покладатись виключно на себе, як сьогодні Україна, система резервістів може бути ефективною, лише якщо вона охоплює більшість населення. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Проте Ахілловою п'ятою будь-яких починань у реформуванні армії залишається хронічне недофінансування. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Щойно мова заходить про реформу армії, переозброєння, вишкіл і військову практику як чуємо звичне: на це немає грошей. І справді, стан фінансування армії та спецслужб давно знаходиться за критичною межею. Армія недофінансована майже у чотири рази від потреби, Головне управління розвідки – утричі. Усі програми реформування та переозброєння зірвані через фактичну відсутність фінансування. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Класичний приклад – побудова крейсера "Україна", який уже понад десять років тому був у стані понад 95% готовності, мав команду, а на сьогодні його добудова практично неможлива. Крейсер українському флоту не потрібний. Проект законсервовано і на його утримання виділяється щороку майже мільйон доларів. Зате наші північні сусіди крейсер готові купити, але за копійки, аби добудувати і значно посилити свою військову могутність у регіоні. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 І взагалі, нинішні очільники структур сектору оборони радше скидаються на представників Ліквідаційної комісії, завдання яких – не лише розпилити залишки військового майна та розпродати землю, але й ліквідувати рештки оборонного потенціалу країни. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Настав час припинити повторювати мантру: "у бюджеті обмаль коштів, криза". Звісно, кризова ситуація в економіці не дозволяє виділяти надлишкові кошти на проблеми безпеки. Але на ситуацію варто поглянути з іншого боку. Фінансування на оборону та безпеку країни повинне бути чітко прив'язане до певного відсотку ВВП, відтак зі зростанням економіки збільшуватиметься фінансування. Економіка стагнуватиме – відповідно зменшуватимуться й кошти на оборону, але виключно в межах порогу визначеного відсотку від ВВП. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Минулого року рівень визначеного фінансування армії ледве сягав 0,8% ВВП. Не братиму для порівняння позаблоковий Ізраїль, де фіксовано 7% ВВП виділяється на оборону. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Для порівняння візьмемо країни-сусіди України, які майже усі є членами колективних систем оборони. Члени НАТО станом на цей рік виділяють на оборону: Угорщина – 1,1% від ВВП, Словаччина – 1,24%, Румунія – 1,4%, Польща – 1,95%. З членів ОДКБ: Білорусь виділяє на потреби оборони 1,3%, а Російська Федерація щороку нарощує військові витрати, у 2013 – 3,2% від ВВП, на 2014-й заплановано – 3,4%, у 2015-му – 3,7%. І це при тому, що практично усі наші сусіди уже повністю або частково переозброїли власні армії, на відміну від України. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Сусідня, по морю, Туреччина офіційно витрачає понад 4% ВВП, а враховуючи непрямі витрати – понад 6% від ВВП. Отож, враховуючи наявний стан, необхідно встановити фінансування Збройних сил на рівні не менше 5% від ВВП до подолання технічного відставання ЗСУ від країн-сусідів. Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Для викупу об'єктів нерухомості, які знаходяться на землях "оборонки" (а насправді – елітних дач та забудов на березі Чорного моря тощо), уряд без зайвої скромності замість того, щоб послати бульдозери і зрівняти із землею ці наслідки корупції, готовий був охоче викинути 628 мільйонів 801 тисячу гривень. І це лише першим траншем. Цифри засвідчені у законопроекті "Про внесення змін до деяких Законів України з питань використання земель навколо військових об'єктів". Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Гість Odessit Lіve Опубліковано 19 жовтня, 2013 Поділитися Опубліковано 19 жовтня, 2013 Знову ж таки, попри голодну армію, яка має захищати країну від зовнішніх посягань, уряд справно нарощує фінансування каральних структур, що покликані боротися з власним народом, наприклад, незаконного спецпідрозділу міліції "Беркут". Посилання на коментар Поділитись на інших сайтах Поділитися
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.